Die lewe is onversoete: Russiese diabete is bekommerd dat dit onder die invoervervangingsprogram na Russiese insulien oorgeplaas word

Op die oomblik in Rusland is daar ongeveer 10 miljoen mense wat met diabetes gediagnoseer is. Soos u weet, hou hierdie siekte verband met die produksie van insulien deur die selle van die pankreas, wat verantwoordelik is vir die metabolisme in die liggaam.

Om die pasiënt ten volle te laat leef, moet hy elke dag gereeld insulien inspuit.

Die situasie is deesdae sodanig dat meer as 90 persent van die medisyne op die mark vir mediese produkte buitelands vervaardig word.

Intussen het die land vandag die taak om die produksie van belangrike medisyne te lokaliseer. Om hierdie rede is dit alles daarop gemik om te verseker dat huishoudelike insulien 'n waardige analoog word van die wêreldbekende hormone wat geproduseer word.

Russiese insulienvrystelling

Die Wêreldgesondheidsorganisasie het aanbeveel dat lande met bevolkings van meer as 50 miljoen inwoners hul eie insulienproduksie organiseer, sodat diabete nie probleme ondervind met die verkryging van die hormoon nie.

Die afgelope paar jaar was Geropharm die leier op die gebied van die ontwikkeling van geneties gemanipuleerde medisyne in die land.

Dit is sy, die enigste in Rusland, wat huishoudelike insuliene vervaardig in die vorm van stowwe en medisyne. Op die oomblik word hier kortwerkende insulien Rinsulin R en mediumwerkende insulien Rinsulin NPH vervaardig.

Die produksie sal waarskynlik nie daar stop nie. In verband met die politieke situasie in die land en die instelling van sanksies teen buitelandse vervaardigers, het die Russiese president Vladimir Poetin opdrag gegee om ten volle betrokke te raak by die ontwikkeling van insulienproduksie en 'n oudit van bestaande organisasies uit te voer.

Daar word ook beplan om 'n hele kompleks in die stad Pushchina te bou, waar allerlei hormone geproduseer sal word.

Gesondheid

die gemors wat ek van lantusan tujeo-suiker oorgeskakel het, het op lantus afgeneem, aangesien die spronge nogal normaal was, maar ek het nou siek geword met die virus, ek sal sien wat die dosis sou wees. 42 daar is geen en waar nie in die gemors gaan nie, daar is geen toetsstrepe nie

Tujeo is dieselfde INN-glargine, maar in 'n verbeterde formulering van EEN en dieselfde vervaardiger - Sanofi Aventis. Tujeo is beter vir diabete, want as dit onderhuids toegedien word, veroorsaak dit nie nagtelike hipoglukemie nie, omdat dit nie die variasie inherent aan Lantus gee nie. Lantus het 'n konsentrasie glargien 100ED per 1 ml, en in Tujeo 300 IE per ml, dit wil sê, eenvoudig glargine is meer gekonsentreerd as in Lantus. Talle kliniese studies het oortuigend en objektief getoon dat Tujeo beter is as Lantus. Verheug jou daarom dat hulle vir jou tujeo gee. Vreemd, maar die dokter moes dit verduidelik en die verskil in dosering verduidelik.

Waar, wanneer en op wie is die studies uitgevoer?

Daarom lieg jy, hipoglukemie in die nag gebeur gereeld en soggens hoë suikers. Ervaar 22 jaar. Voor dit was alles goed op die lantus.

Absoluut ongeletterde artikel. Lantus en Tujeo is een produsent, Sanofi. Ingevoerde grondstowwe word van ons gestort. Met watter skrik het Lantus Russies geword?

Lantus word nou as 'n gesamentlike onderneming beskou. Vervaardiger - Sanofi Vostok. En Tujeo word slegs in die buiteland gemaak. Die vervaardiger is Sanofi, en Sanofi Vostok is slegs 'n pakker.

Ek is al 12 jaar siek met die 1ste soort, ek het waarskynlik al die insuliene probeer, behalwe vir die vark, en NovoNordisk en Humulin en 'n paar Chinese, ek kan nie die naam al onthou nie, en Rinsulin. Eerlik, ek sien nie veel verskil nie. Maar miskien reël ons dit vir my)))

Iets vreemds skryf jy. Dit voel asof jy glad nie siek is nie. By alle diabete herhaal ek: ALLE, sonder uitsondering word daar 'n aanpassing gemaak na die oorskakeling na 'n ander insulien, en dit word gedoen onder toesig van 'n endokrinoloog. En die aanpassing word gedoen, omdat die liggaam nie op verskillende insulien op dieselfde manier kan reageer nie (tensy u slegs 'n kuborg is wat net draad het). Daarom is u opmerking vals, om die oplettendheid van diabete te kalmeer.
En u is diabete, moenie 'n plaasvervanger neem nie. Skryf verklarings aan die aanklaer se kantoor, die hof, die president, die Ministerie van Gesondheid, as dit nie werk nie, dan aan die Europese hof.
As elkeen van ons dit doen en ons regte beaam, sal niemand ons 'n plaasvervanger gee nie, maar as u 'n plaasvervanger neem, stem u met alles saam en hoef u nie verontwaardig te wees oor die galopende suikers nie. Daar is baie diabete en almal moet aktief wees vir ons toekoms en nie swyg deur ons stert vas te stel en vas te maak nie, dan het ons geen toekoms nie.

Regstelling word gedoen, ek redeneer nie. Ek bedoel, volgens my gevoelens, voel ek geen tasbare verskil in die berekening van hierdie of daardie soort insulien nie. En jy was verkeerd, ek is nie 'n vals nie. Ek is 'n diabeet. Ek stem saam met Irina se opmerking hieronder.

Denis, dan het jy goeie aanpasbaarheid en 'n egalige, rustige verloop van die siekte. Dit is wonderlik, laat dit so bly. Moenie net 'n goeie stroom net as 'n verdienste beskou nie, soos Irina. Die kursus is anders. En dit is nie altyd moontlik om dit aan te pak nie. Dit was anders vir my. Basies kalm, soos jy, baie gladde suiker, selfs gg, en dan het ek ook gesê dat selfbeheersing - en dit alles in 'n hoop. Dit het tien jaar geduur. En dan hoe goed! Diabetes het net van die spoele af gevlieg, insulien word soos water gegooi, 'n verdomde ding verminder nie 'n paar uur nie, jy bereken dit en dat, jy sit in 'n omhelsing met 'n glukometer, en jy mis die oomblik toe die raz - en die suiker val. En moenie iets oprig nie. En jy gooi vir jouself heuning, konfyt, stroop, suiker in lepels in. En dan weer opwaarts, want die lewer is gekoppel om af te werk, en weer die kers. Top-down-up-down. En in die spesiale sentrum, as hulle almal sien, prys hulle almal vir die hantering, maar u moet net deur die periode van die labiele kursus gaan. En bekommer jou soos jy kan. Na so 'n periode van 'n paar maande, toe diabetes hom behoorlik vertoon het, het ek geweier om te praat oor hoe slim ek is om my diabetes te beheer. Natuurlik voer ek alles uit wat hy nodig het, maar hy is ook toegeeflik vir my. U moet dus nie onmiddellik by 'n radikale standpunt hou en saamstem nie.

Met diabetes is ek oor die algemeen geïnteresseerd. Vir 12 jaar het hy sy bewussyn een keer verloor, dit is goed dat hy tuis is en nie een in die derde jaar van die siekte nie. Hy het op 24 siek geword. Hypo, ek voel dadelik, altyd, met die uitsondering van die geval, slaag ek daarin om dit te stop. Die eerste vyf jaar was dit stabiel vir ketoasidose per jaar. Nou 6 jaar pah-pah. Ek kan nie sê dat ek die dieet en inspuitings heeltemal beheer nie, dit gebeur. Ek werk, ek is met 'n diabeet getroud, my dogter is vanjaar in die eerste graad, absoluut gesond. Ek sê wel, ek weet nie of ek 'n nie-aggressie-ooreenkoms met diabetes aangegaan het of nie))) Hy laat my 'n paar vryhede toe, maar ek steek nie die grense oor nie))

aan die aanklaer se kantoor aan die president in die Ministerie van Gesondheid skryf? blykbaar woon jy nie in Rusland nie

Skryf jy intussen oral waar jy steek?

Ek is al 42 jaar siek met tipe 1-diabetes, ek glo dat diabete in staat sou wees om insulien dosisse vir hulself te kies, oor te skakel na 'n ander insulien, wat ek al baie jare doen. Die artikel oordrewe die lyding van diabete om oor te skakel na 'n ander insulien, dit dui op die ongeletterdheid van hierdie diabete onwilligheid om u diabetes te bestudeer.

Het u diabetes vir 42 jaar? Sê my dat u normale GG het en dat daar geen komplikasies is nie!

100500. Ervaring sedert 2010. Die belangrikste genesing vir tipe 1-diabetes is 'n leefstyl wat met oefening en dieet verband hou. Ek het ook ondervinding in oorgange van Aktrapid na Humulin, daarna na NovoRapid, dan na Rinsulin, van Lantus na Tujeo, ens. Ens. Ja, elke keer as u die farmakokinetika van 'n spesifieke geneesmiddel moet bestudeer, is dit, soos ek gesê het, lewenstyl, om 'n diabeet te wees, om meer oplettend te wees vir instruksies en sensitief vir die gesondheid, en 'n bietjie meer goed gelees as dokters in klinieke.

Het u al gehoor van die allergiese reaksie van die liggaam? Dit is goed dat u gelukkig was met u 42 jaar! 'N Diabeet wat met sy kop dink, weet altyd hoe om die dosis insulien te selekteer en aan te pas, wat om te doen in noodgevalle (hoë / lae suiker, asetoon), maar die oordrag van insulien na insulien geskied slegs onder toesig van 'n endokrinoloog in die hospitaal, en bowendien nie ontelbare kere nie. Goeie vergoeding aan almal!

Julle ouens is reg op u eie manier.
Net 'n oortuigende versoek aan diegene wat maklik en pynloos van een insulien na 'n ander oorgaan: laat ons nie vergeet dat almal hul eie diabetes het nie. Dit is individuele kenmerke. Ek kan net bly wees vir diegene wat 'n ligte kursus het. Mag God u toelaat om aan te gaan sonder enige spesiale probleme. Moet net nie die individuele reaksie van die liggaam en die verskillende doseringsbehoefte afskryf as gevolg van die omskakeling van die middel na koploosheid, gebrek aan dissipline en ongeletterdheid van die pasiënt nie. Diabetes is 'n ernstige siekte, glad nie 'n lewenstyl nie. Die manier van lewe hier is om haar roetine te verander. Wel, as u daarin slaag om die siekte in toom te hou. Dan ja, dit is in alle opsigte 'n lewenswyse. As dit nie so is nie, moet u my nie die skuld gee nie, maar kaal wiskundige berekeninge rol nie meer hier nie. Biochemie en fisiologie, tesame met individuele kenmerke en reaksies, kan nie verdiskonteer word nie.

Alles goeie gladde suikers!

Tipe 1-diabetes sedert 1993. Hipoglukemie is herhaal, asook hiperglikemie. Benewens baie insuliene - 'n allergiese reaksie. Die afgelope jare op lantus en die humaloog. In die plek van lantus is tujeo egter die laaste keer gegee. Die oorblyfsels van lantus eindig binnekort, wat ek nie by Tujo sal weet nie.

Ek woon in Krasnodar, ek was al 18 jaar siek aan suikersiekte, 5 jaar aan insulien, ek het die afgelope 3 maande 5 soorte insulien verander sonder om te vra of te neem wat beskikbaar is of nie beskikbaar is nie. Op die oomblik is NovoRapid en Levemir gegee dat suiker nie daal nie nadat hulle 19-20 op 'n leë maag geëet het. Ek voel sleg. Die verhoging van die dosis het geen effek nie.

Die oorgang na Levemir en Novarapid na ander dosisse sal oor 'n week of twee begin werk
Uit 'n persoonlike ervaring het ek 11 basale gekniehalter; ek het met 22 stokke begin; ek het die effek na 1,5 weke gevoel

Moskou. Sedert Januarie 2017 het sy na Tujeo oorgeskakel. Voor dit was ek op Lantus. Suiker het nie erger geword nie.
En hier dink ek. Moenie bang wees as die dosering van Tujeo meer (minder) is as
was die dosering van Lantus. Die belangrikste ding is dat suiker normaal is. En die dosis het 3-5 eenhede geword
meer (minder) vir my geen verskil nie. Ek het altyd 'n klein dosis as ek van insulien verander
verander. En vir my was die oomblik dat die inspuitingstyd (oggend of aand) opvallend was.
Saans begin. Toe het sy dit die oggend oorgedra.

Die apteek het gesê dat insulienlantus slegs vir federale begunstigdes is - kinders, insulien-tujeo vir begunstigdes van die streek, ongeag die tipe diabetes. Die beste vir kinders, die res sal onderbreek word. Toe ek 25 jaar oud was, was daar geen Deense insulien in die USSR nie, daar was kinders, maar ek was nie veronderstel nie, blykbaar was daar ook 'n probleem met finansiering. Nadat ons ons insulien gebruik het, het spierweefsel by die punksieplekke verdwyn. So tipe 1-diabete, as u lantus inspuit, beveel ek nie aan om na tujeo oor te skakel nie. Omdat. STRAFBEDIENING moet die reg hou om die medisyne vir die pasiënt te kies. Die wet op verbruikersbeskerming word geskend, die grondwet van die Russiese Federasie is geskend - daar word teen siek burgers gediskrimineer op die gebied van medisyne.

U, geliefde, het die reg om insulien te kies. U gaan na die apteek en koop wat u nodig het. Niemand skuld jou iets nie.

Platinum Cat, dit wil sê, u betaal belasting as vanselfsprekend aan die regering, maar hulle skuld niks, en hul gesigte kraak aan die nate. is u nie die geval van die seun van die adjunk nie?

Goeie middag
Ek monitor die kommersiële apteke in Moskou vir die teenwoordigheid van Lantus-insulien, dit is nie daar nie.

So ek dink die ouens het besluit om ons te vernietig of wat? Ek is 25 jaar oud, 15 op Khumulin, en skielik het my man insulien in die apteek vir my geneem, en dit het geblyk Rinsulin te wees, sonder voorbereiding sonder waarskuwing, so ek het begin om na resensies te kyk, ek is bang vir iets, maar jy moet begin.

Goeie aand almal, is al 16 jaar lank siek met diabetes. Hulle het my met varkvleis begin behandel, suiker het net hoër geword, kruie en pille het meer gehelp, ek bedoel, ek is al 'n ou diabeet))) dan is die dek van actrapid en protafan, hypowas net aaklig, dan oorgeplaas na lantus en novrapid, sedert 2008 Goddank, ek kon my nie verbly nie, suiker gehou soos ek nodig het, het vandag insulien ontvang, in plaas van lantus het hulle tujo gegee, lees resensies, ek sal beslis op lantus bly.

Tipe 1-diabetes, 34 jaar ondervinding + alle laat komplikasies, (hartaanval, hipertensie, nefropatie, en retinopatie), het insumane gehad, suinsulien vir die eerste keer met afgryse ontvang, ek dink hoe om te gaan met die “gebruik” daarvan, ek onthou Branzal se slakke - blykbaar sal alles weer gebeur

Stuur asseblief ingevoerde insulien terug; ons insuliene is baie sleg

Stem volkome saam: ons insulien werk nie absoluut nie.

As hulle glad nie werk nie, het ek suiker op Russiese insulien gehad. Ek het soggens 5-6 Lantus nou suiker gekoop. Al die probleme wat ontstaan ​​het toe ons insulien vanself verwyder is. Maar ek weet nie hoe om dit te koop nie. Ek het nie veel om af te tree nie. Jy sal jou skaam vir so 'n groot land.

Ek is 23 jaar lank siek vandat hulle die somer na Tajo begin oordra het, nie die effek daarvan geweet het nie, 'n lantustoevoer in die apteek geneem het. Die dokter het gesê dat selfs beter as lantus np. Onlangs geëindig het, begin lantus met kompetisie oorskakel na tojo, ek probeer nie alles volgens die instruksies met suikermeting na 3 uur minder suiker nie 15, so 'n gevoel dat die Sprats-pen met discycled water gevul is, is nou al 'n maand lank nie laat val nie, en hy moet vir 3800 lantus in die apteek koop. Ek sal nie doen wat om te doen nie, ek weet nie gou of die verkiesing net vir Poetin is nie, daar is geen uitweg nie

U skryf dat dit voel of die pen gevul is met gedistilleerde water. Het u probeer om die regte hoeveelheid insulien in die lug te kry? Ons het byvoorbeeld gevind dat Rosinsulin nie uit 'n spuit kom nie - slegs 'n klein druppel word uitgedruk in plaas van 'n straal. Dink dus aan wat kan wees, iemand sal dink dat hy homself die gewenste dosis voorgestel het, maar hy het dit nie ontvang nie. Koma. Daar is nie sulke probleme met Humulin nie!

daarom het hy jou beveel om Russiese insulien te spuit.

Ek vra almal wat gekant is teen die gedwonge vervanging van waarnemende insulien met Tujeo, wat gelei het tot die dekompensasie van 'n groot aantal diabete, om die petisie te onderteken:
https://www.change.org/p/president-rf-- dringend-herstel- verskaffende- siekte- diabetes- diabetes- insulien-lantus

Tipe I-diabetes sedert 1990 (glukosevlak ten tyde van die eerste hospitalisasie is 40 mmol / l.). Vandag is HbA1c 6.0 6,9%. Hoogte 166 cm., Gewig 54 kg. Komplikasies gebaseer op "Hoe oud is diabetes? Wel, dan skryf ons." Ek stem saam met Alina: die artikel is ongeletterd. Belangrike parameters van insulien, soos ander medisyne, is farmakodinamika en farmakokinetika. En vir alle eksogene insuliene, insluitend langdurige insuliene met dieselfde werkingsduur, is dit anders. Die bronne van analooginsulien is ook verskillend: ek ken twee opsies: Escherechia Coli (E. coli) en Saccharomyces cerevisiae (bakkersgis). Die nodige inligting vir 'n diabeet is 'n grafiek van die konsentrasie-tydkurwe. Net daar is 'n probleem: hierdie grafieke in die instruksies word nie altyd gedruk nie.
Oor die verskil tussen Lantus en Tujeo, en sinlose praatjies oor wat beter is. Die grafieke wat hulle het is verskillend (dit word in die instruksies aangebied) en konsentrasie (Tujeo kristalliseer onderweg!).Daarom is die stelling van die dokters dat dit dieselfde is, dit sinvol om die oorgang baie noukeurig te ignoreer en te benader (en die dokters te verstaan: hulle sê wat die Ministerie van Gesondheid voorskryf): of insulien geskik is of nie, en waarmee dit verband hou (reseptore, deurlaatbaarheid membrane, vetweefsel, miskien is daar nog 'n residuele produksie van insulien, ens.) - Net God weet dit. 'N Baie gereelde negatiewe verskynsel op Lantus is die nag-hipoglykemie, op Tujeo stop dit, wat ooreenstem met die elementêre logika, as u na die grafiek van hierdie insulien kyk.
My persoonlike ervaring in eksperimente die afgelope 2 jaar hou verband met die insulien Lantus (insulien glargine), waarmee ek al meer as tien jaar werk, Levemir (insuline detemir) en Tujeo (insulien glargine).
Lantus (1 keer per dag, die belangrikste dosis van 15 eenhede, die dosis verander duidelik volgens gewig en liggaamlike vorm en liggaamlike las): probleme - hipoglykemie in die nag (op dieselfde tyd gedurende die dag is alles perfek glad, logies en mooi). Met verloop van tyd het ek uitgepluis hoe om suiker in die oggend te vermy (nou is dit 4-5 mmol / l).
Terwyl ek sukkel met nagsuikerse lae suikers, het ek Levemir probeer (2 keer per dag; gedurende 4 maande het die dosis van 15 eenhede tot 20 eenhede toegeneem sonder om gewig te verander): probleme - hoë suikers (10-12 mmol / l) in die kruispunte van inspuitings, die berekening van ultrashort-insulien in die oggend, dag en aand is anders, u skei nie met die glukometer nie en verstaan ​​nie die logika van insulienwerking nie en wat sal die volgende minuut daar gebeur + ooglopende weerstand teen Levemir. Ek het teruggekeer na Lantus - alles is perfek (soggens 4-5 mmol / l gedurende die dag 6-8, met cotrinsular aksie tot 12-14, GG 6.2).
En hier het almal Tujeo begin uitskryf (1 keer per dag) - oggend suiker 15 mmol / l. (dieselfde as sonder 'n basale insulieninspuiting), jy oorleef gedurende die dag op die ultrashort-jabs, met 'n toename in dosis vanaf 15 eenhede. tot 32 eenhede die situasie het nie verander nie. Ek het teruggekeer na Lantus ... het net probleme daarmee.
Ek het vroeër arrogant gedink dat dit nie genoeg is vir diabete om suikers te hanteer nie. Nou verstaan ​​ek dat as u nie inflammasie het nie, daar nie 'n oormaat gewig is nie, opgeleide spiere, u weet hoeveel glikogeen sal “uitstoot” in reaksie op lae suikers en korrek optree in 'n situasie van hipoglukemie, as u alles korrek bereken en die kenmerke van u emosionele manifestasies ken (in in sommige gevalle, adrenalien, waarin - norepinefrien, waarin - kortisol, en u verwar nie orgasme en hipoglisemie nie, ens.), maar terselfdertyd verhoog die suiker, neem die dosis basale toe; HIERDIE INSULIENE IS NIE VIR U GESKIKBAAR NIE. Om van insulien te leef wat nie by u pas nie, is hel, en daar is al genoeg probleme.

in 2015 isgemiese belediging ervaar. Ek is siek van s2 tipe 15 jaar. Aan die begin is hulle behandel met pille, dieet, en na 'n beroerte is hulle oorgedra na naprotafan en humulin. Die dosis is op buitepasiënt-basis gekies. ZA2year was op Protafan, Humulin, Levemire, Nsuman, Basal Rosinsulin Rinsulin, Norapide, Actrapide, Apidra. Nou bied hulle biosulien aan, waarvoor ek uitslag, jeuk en diarree gehad het. Ek is gestremd. Ek het die reg om hierdie gif te weier en te kry wat wat nodig is

Keer diabete terug na homuliene! Hulle leef reeds bitter in ons tyd !. Hulle swyg oor baie dinge. 'N Ongeskiktheidsgroep word nie toegelaat nie, en dit is onmoontlik om met sulke medikasie te werk sonder die ondersteuning van geliefdes!

MINZDRAV is 'n misdadiger! Hulle neem vir my 'n dosis in die afdeling in MONIKI, met groot moeite het hulle by LANTUS gestop: ek steek 30 eenhede in. Een keer per dag. Suiker het uiteindelik min of meer menslik geword. Maar ek het LANTUS nie twee jaar gratis gekry nie. Verduidelik: vir die stad Korolev orde: slegs vir kinders. Dit is walglik. En volwassenes - dringend gebuig? Ondanks die feit dat ek die reg het om insulien en repies te gratis, koop ek dit al twee jaar. Pensioen bars by die nate. En nou kan ek nie LANTUS selfs vir geld kry nie: in Korolev is dit nie. TUJERO pas my nie. LANTUS het die laaste pen gelos. Ek het die vervaardiger op die kassie geskakel. Hulle antwoord: ons produseer soos gewoonlik. Waar is hy dan? Walglik, walglik! Die burokrate van die MINISTERIE VAN GESONDHEID veroorsaak minagting: werk hulle vir 'n “terugrol”? U verdoem ons tot die dood en u steek dit nie eers weg nie: die kinders van LANTUS is gered, want hul moeders sal u net doodskiet. Sê voor die hele land die naam van die persoon wat persoonlik verantwoordelik is vir hierdie gemors! Hy is waarskynlik nou selfs bang om na buite te gaan. Ek spoeg op jou vaal gesigte! Aan almal wat my die geleentheid, selfs vir geld, ontneem het om insulien vir my noodsaaklik te hê. Ek verag jou. Ek wil nie sterf as gevolg van die feit dat sommige roes oor sy sak dink nie, en nie aan mense se lewens nie! Ek hoop net vir die PRESIDENT. Maar miskien tevergeefs.

Re: Vertaling na huishoudelike insulien

Ouma Valya »06 Januarie 2010 18:40

Re: Vertaling na huishoudelike insulien

ANGEL »6 Januarie 2010 7:29 p.m.

Liewe iminiashina!
Ek het na u profiel (of liewer, u dogter) gekyk.
U (of liewer haar) het diabetes vir ongeveer 7 jaar, dit is baie, en u weet natuurlik dat:
-analogiese insuliene (soos van jou dogter) en geneties gemanipuleerde menslike insuliene - beide uitgebrei en 'kort' - aksies wat heeltemal anders is in hul profiel,
- Rusland stel nie vry nie en sal in die nabye toekoms geen analoog-insulien produseer nie,
- analoog en is geskep om maksimum fisiologiese, gemak en beheer van SC binne 'n "gesonde" raamwerk vir pasiënte met diabetes te verseker,
- die oordrag van 'n 16-jarige kind van analoog na geneties gemanipuleerde mense, sal sonder twyfel 'n verandering in dieet behels, mobiliteit verminder, 'n nuwe seleksie van dosisse sal nodig wees - alles weer, en van voor af, vergoeding vererger
- selfs eers.
Dokters wat u dit aanbied, moet hul besluit duidelik bevestig. Verstaan ​​wat en waarom hulle doen, en dra verantwoordelikheid vir hierdie besluit.
Eintlik betaal die staat hul salarisse hiervoor.
As so 'n 'oorgang' aan my aangebied word, sal ek 'n duidelike argumentasie van sulke optrede en skriftelik soek. Aangesien dit onmoontlik is om aan die Ministerie van Gesondheid, die Federale Diens vir Gesondheidstoesighouding en die Aanklaer se kantoor voor te lê (die lys van toesighoudende owerhede wat hiervoor verantwoordelik is, is dit op sigself baie langer), omdat dit onmoontlik is om leë redenasies en verskonings nêrens op te neem nie.
P.S. Ek het nog nie gehoor van die massa-oordrag van diabete na huishoudelike insuliene nie. Ek het gekyk na die tenders wat reeds vir die eerste helfte van die jaar gehou is - in ons streek is byna alles in dieselfde verhouding as verlede jaar. Natuurlik, as daar iets is om oor hierdie onderwerp te rapporteer, sal ek u beslis inlig.

P.P.S. Meting van die SC "een keer per dag" - maak nie sin nie, IMHO. Dit is onmoontlik om enige korrekte inligting daaruit te haal - dit is uit ons hartseer ervaring.

Sterkte in die stryd!

Re: Vertaling na huishoudelike insulien

Meer ma »07 Januarie 2010 11:59 vm

Ek weet baie dinge.

Hier kan u byvoorbeeld lees (insluitend ook opmerkings):

Ek weet nie wat die kwaliteit daarvan is nie. Ek kan op analogie en ekstrapolasie aanvaar. Ek veronderstel dat as ingevoerde insuliene in ons land verdwyn, die “kind sal moet emigreer”.

Ek het in die praktyk by farmaseutiese plante gewerk en later gesels. Ek kan net sê dat, terwyl werkers in worswinkels nie wors eet nie, en die dogter van my vriendin, nadat sy aan die UPK by die suikerfabriek gewerk het, al tien jaar weghardloop van die tafel af voor 'n aartappelkoek - so ek "hardloop van die tafel af" as ons van huishoudelike insulien praat.

Maar die grootste probleem is nie eens in kwaliteit nie! Hierdie insulien is NET NIE NODIG NIE!

Vandag se vergoedingskemas vir T1DM dui op 'n kombinasie van langdurige insulien (lantus, levemir) en ultrashort (novorapid, apidra, humalog).
Huishoudelike insulien, soos ek dit verstaan, is dit ook nie. Rinsulin het 'n verklaarde werkingsduur van 6-8 uur "met 'n glybaan." Biosulin P, hoewel 'vertraag', het (volgens die paspoort) 12 uur 'met 'n glybaan', en Biosulin H word as kort beskou, maar het dieselfde 6-8 uur.

Vergoeding vir hierdie kombinasie is aërobatiek wat slegs beskikbaar is vir diabetesveterane soos Connie. Maar jy moet nogtans die kuns uitleef.
Ek persoonlik het nog nie verstaan ​​hoe ek 2 keer 'n 12-uur insuliengleuf moet inspuit nie. Dit is twee "in die berg" sigeuners en twee "tussenin" hiper!
Om hierdie 'roller coasters', IMHO, te glad, moet die dosis in 4 dele verdeel word. En dit is, terloops, die agtergrond!

Sal Russiese insulien vreemde medisyne vervang

Volgens kundige oorsigte is Rusland op die oomblik nie 'n mededinger aan die wêreldmark vir die produksie van insulien nie. Die belangrikste produsente is drie groot ondernemings - Eli-Lilly, Sanofi en Novo Nordisk. Oor 15 jaar sal huishoudelike insulien egter ongeveer 30-40 persent van die totale hoeveelheid hormoon wat in die land verkoop word, kan vervang.

Die feit is dat die Russiese kant al lankal die taak gegee het om die land van sy eie insulien te voorsien, en geleidelik medisyne vir buitelandse produkte te vervang.

Die produksie van die hormoon is in die Sowjet-tyd van stapel gestuur, maar toe is insulien van dierlike oorsprong geproduseer, wat nie die suiwering van hoë gehalte gehad het nie.

In die negentigerjare is gepoog om die produksie van huishoudelike genetiese ingenieurswese-insulien te organiseer, maar die land het finansiële probleme gehad, en die idee is opgeskort.

Al die jare het Russiese ondernemings probeer om verskillende soorte insulien te produseer, maar buitelandse produkte is as stof gebruik. Organisasies wat gereed is om 'n volledig binnelandse produk vry te stel, het vandag begin verskyn. Een daarvan is die Geropharm-onderneming hierbo beskryf.

  • Daar word beplan dat die land ná die konstruksie van 'n aanleg in die Moskou-streek moderne soorte medisyne vir diabete sal produseer, wat in kwaliteit met die Westerse tegnologie kan meeding. Die moderne kapasiteit van die nuwe en bestaande aanleg sal binne een jaar tot 650 kg stof kan produseer.
  • Nuwe produksie word in 2017 bekendgestel. In hierdie geval sal die koste van insulien laer wees as die buitelandse eweknieë. So 'n program sal baie probleme oplos in die veld van diabetologie, insluitend finansiële probleme.
  • In die eerste plek sal vervaardigers betrokke raak by die produksie van die hormoon ultrashort en langwerkend wees. Oor die loop van vier jaar word 'n volledige lyn van al vier posisies vrygestel. Insulien sal in bottels, cartridges, weggooibare en herbruikbare spuitpenne geproduseer word.

Of dit regtig so is, sal bekend wees nadat die proses van stapel gestuur is en die eerste oorsigte van nuwe medisyne verskyn.

Dit is egter 'n baie lang proses, dus moet die inwoners van Rusland nie hoop op 'n vinnige invoervervanging nie.

Watter kwaliteit het 'n hormoon van binnelandse produksie?

Die mees geskikte en nie-indringende newe-effek vir diabete word beskou as geneties gemanipuleerde insulien, wat in fisiologiese kwaliteit ooreenstem met die oorspronklike hormoon.

Om die effektiwiteit en kwaliteit van kortwerkende insulien Rinsulin R en mediumwerkende insulien Rinsulin NPH te toets, is 'n wetenskaplike studie uitgevoer wat 'n goeie effek toon van die verlaging van bloedglukose by pasiënte en die afwesigheid van 'n allergiese reaksie tydens langtermynbehandeling met Russies vervaardigde medisyne.

Daarbenewens kan daarop gelet word dat dit nuttig sal wees vir pasiënte om te weet hoe om 'n gratis insulienpomp te kry; vandag is hierdie inligting uiters belangrik.

Die studie het 25 diabete van 25-58 jaar betrek, wat met tipe 1-diabetes gediagnoseer is. By 21 pasiënte is 'n ernstige vorm van die siekte waargeneem. Elkeen van hulle het daagliks die nodige dosis Russiese en vreemde insulien ontvang.

  1. Die tempo van glukemie en geslikte hemoglobien in die bloed van pasiënte by die gebruik van 'n huishoudelike analoog het op dieselfde vlak gebly as by die gebruik van 'n hormoon van buitelandse produksie.
  2. Die konsentrasie teenliggaampies het ook nie verander nie.
  3. In die besonder is ketoasidose, 'n allergiese reaksie, 'n aanval van hipoglukemie nie waargeneem nie.
  4. Die daaglikse dosis van die hormoon tydens die waarneming is in dieselfde volume as op normale tyd toegedien.

Daarbenewens is 'n studie uitgevoer om die doeltreffendheid van die verlaging van bloedglukose met behulp van medisyne Rinsulin R en Rinsulin NPH te evalueer. Daar was geen noemenswaardige verskille in die gebruik van insulien vir binnelandse en buitelandse produksie nie.

Dus het wetenskaplikes tot die gevolgtrekking gekom dat diabete sonder enige gevolge tot nuwe soorte insulien omgeskakel kan word. In hierdie geval word die dosering en wyse van toediening van die hormoon gehandhaaf.

In die toekoms is dosisaanpassing gebaseer op selfmonitering van die toestand van die liggaam moontlik.

Gebruik van Rinsulin NPH

Hierdie hormoon het 'n gemiddelde werkingsduur. Dit word vinnig in die bloedstroom opgeneem, en die dosis hang af van die dosis, metode en area van toediening van die hormoon. Nadat die middel toegedien is, begin dit binne een en 'n half uur werk.

Die grootste effek word waargeneem tussen 4 en 12 uur nadat dit die liggaam binnekom. Die blootstelling aan die liggaam is 24 uur. Die suspensie is wit, die vloeistof self is kleurloos.

Die middel word voorgeskryf vir diabetes mellitus van die eerste en tweede tipe, dit word ook aanbeveel vir vroue met 'n siekte tydens swangerskap.

Kontraïndikasies sluit in:

  • Individuele onverdraagsaamheid van die geneesmiddel teenoor enige komponent wat deel is van insulien,
  • Die teenwoordigheid van hipoglukemie.

Aangesien die hormoon nie die plasentale versperring kan binnedring nie, is daar geen beperkings op die gebruik van die middel tydens swangerskap nie.

Gedurende die borsvoedingsperiode word dit ook toegelaat om 'n hormoon te gebruik, maar na bevalling is dit nodig om die vlak van glukose in die bloed te monitor en, indien nodig, die dosis te verlaag.

Insulien word onderhuids toegedien. Afhangend van die spesifieke geval van die siekte, word die dosis deur die dokter voorgeskryf. Die gemiddelde daaglikse dosis is 0,5-1 IE per kilogram gewig.

Die middel kan beide onafhanklik en saam met die kortwerkende hormoon Rinsulin R gebruik word.

Voordat u insulien inslaan, moet u die patroon minstens tien keer tussen die handpalms rol, sodat die massa homogeen word. As daar skuim gevorm het, is dit tydelik onmoontlik om die middel te gebruik, aangesien dit kan lei tot 'n verkeerde dosis. U kan ook nie die hormoon gebruik as dit vreemde deeltjies en vlokkies bevat wat teen die mure vasgeklou is nie.

'N Oop voorbereiding word toegelaat om vir 28 dae vanaf die opening van die datum by die temperatuur van 15-25 grade te bêre. Dit is belangrik dat insulien weggehou word van sonlig en buitengewone hitte.

By 'n oordosis kan hipoglukemie ontwikkel. As die afname in glukose in die bloed gering is, kan 'n ongewenste verskynsel uitgeskakel word deur soet kosse wat 'n groot hoeveelheid koolhidrate bevat, in te neem. As die geval van hipoglukemie ernstig is, word 'n 40% glukose-oplossing aan die pasiënt toegedien.

Om hierdie situasie te vermy, moet u daarna 'n hoë-koolhidraatkos eet.

Gebruik Rinsulin P

Hierdie middel is kortwerkende insulien. In voorkoms is dit soortgelyk aan Rinsulin NPH. Dit kan onderhuids toegedien word, sowel as binnespiers en intraveneus onder die streng toesig van 'n geneesheer. Die dosering moet ook met die dokter ooreengekom word.

Nadat die hormoon die liggaam binnekom, begin die werking daarvan binne 'n halfuur. Maksimum doeltreffendheid word waargeneem in die periode van 1-3 uur. Die blootstelling aan die liggaam is 8 uur.

Insulien word 'n halfuur voor 'n maaltyd of 'n ligte versnapering met 'n sekere hoeveelheid koolhidrate toegedien. As slegs een medisyne vir diabetes gebruik word, word Rinsulin P drie keer per dag toegedien, indien nodig, kan die dosis tot ses keer per dag verhoog word.

Die middel word voorgeskryf vir diabetes mellitus van die eerste en tweede tipe tydens swangerskap, sowel as vir die dekompensasie van koolhidraatmetabolisme as noodmaatreël. Kontraïndikasies sluit individuele onverdraagsaamheid teenoor die middel in, sowel as die teenwoordigheid van hipoglisemie.

As u insulien gebruik, kan 'n allergiese reaksie, vel jeuk, swelling voorkom, en selde anafilaktiese skok.

Ek wil alles weet

In Rusland word voltsiklus insulienproduksie geskep. Onderneming vir 3,3 miljard roebels. sal 100% van die bevolking se behoeftes aan insulienpreparate voorsien.

Dit is nie net een ding duidelik nie, hoekom gebeur dit nou eers en waarom het hande nog nie vantevore bereik nie? Omdat ons sonder probleme van agter 'n heuwel verkoop is? Nou dan, "eer aan die sanksies!" of soos hulle sê "daar is geen silwer voering nie."

Die Ministerie van Nywerheid en Handel, St. Petersburg en die farmaseutiese maatskappy Geropharm het 'n spesiale beleggingskontrak (SPIC) onderteken vir die skepping van 'n volledige produksiesiklus van belangrike medisyne op die grondgebied van die Russiese Federasie, insluitend insulienpreparate en die analoë daarvan.

Onder die projek belê die maatskappy meer as 3,3 miljard roebels, insluitend ongeveer 1,5 miljard roebels. volgens die Ministerie van Nywerheid en Handel, volgens die Ministerie van Nywerheid en Handel.

Ingevolge die ooreenkoms sal die onderneming 100 hoë-tegnologie-poste skep.

"Die implementering van die Geropharm-beleggingsprojek is 'n belangrike stap om die medisyneveiligheid van die Russiese Federasie te verseker," het Denis Manturov, minister van nywerheid en handel, gesê. "Die produksievermoë van die nuwe aanleg - meer as 1 000 kg insulienstof per jaar - sal 100% van die land se bevolking se behoefte aan dwelms verseker insulien, sowel as die uitvoervermoëns van die onderneming uit te brei. "

Die nuwe aanleg sal die eerste terrein in die Russiese Federasie word, waar insulienanaloë op 'n volledige siklus geproduseer word - van die sintese van stowwe tot die vrystelling van voltooide doseringsvorms.

Die ontwikkeling van binnelandse produksie en die onafhanklikheid van buitelandse ondernemings gee waarborge aan Russiese pasiënte vir die ononderbroke ontvangs van noodsaaklike medisyne.

Geropharm se portefeulje bevat geneties gemanipuleerde menslike insuliene wat volgens die resultate van die 3de kwartaal van 2017 die eerste plek in die mark van geneties gemanipuleerde insulien beklee. Oor die volgende paar jaar beplan Geropharm om insulienanaloë op die mark te bring, en dus sal alle tans bekende insulienprodukte ter wêreld in Rusland in 'n volledige siklus geproduseer word.

Geropharm is 'n nasionale vervaardiger van biotegnologiese produkte wat dwelmveiligheid in Rusland verseker. Die onderneming vervaardig medisyne in die volledige siklus, belê in tegnologiese ontwikkeling en die skepping van 'n moderne farmaseutiese infrastruktuur.

Die groep maatskappye sluit in die moedermaatskappy - LLC Geropharm, die vervaardiging van biotegnologiese preparate in die hele siklus in die Moskou-streek en die navorsingsentrum in die SEZ Neudorf (St. Petersburg) - Farm Holding CJSC.

Spesialiseringsareas "Geropharm": psigoneurologie, oogheelkunde, endokrinologie en ginekologie. Die maatskappy se portefeulje bevat meer as 10 medisyne: oorspronklike medisyne - Cortexin®, Retinalamin® en Pineamin®, menslik geneties gemanipuleerde insulien - Rinsulin® R en Rinsulin® NPH in verskillende vorme van vrystelling, verbeterde generika - Levetinol®, Memantinol®, Rekognan®, Pregabalin .

Die maatskappy se eie navorsingsentrum ontwikkel medisyne vir die behandeling van diabetes mellitus, waaronder analoog-insulien-, neurologiese, oogheelkundige, urologiese middels - in totaal is meer as 15 projekte aan die gang.

Rosinsulin - Resensies van Rosinsulin

Rosinsulin is 'n insulienmiddel wat in sommige vorme van diabetes gebruik word. Dit moet onmiddellik beklemtoon word dat daar verskillende soorte van hierdie medisyne is:

  • Rosinsulin PKort insulien met die aanvang van die effek, na 'n halfuur vanaf die oomblik van toediening en die maksimum ontwikkeling binne 1-3 uur. Die totale tydsduur van die aksie is tot 8 uur,
  • Rosinsulin M mengsel“Gemiddelde” insulienwat bestaan ​​uit twee fases ('n chemies verkryde stof en 'n produk van genetiese ingenieurswese, heeltemal gelykstaande aan die menslike hormoon). Die eerste tekens van die werking van hierdie medisyne verskyn 'n halfuur na toediening, die maksimum effek blyk tussen vier en twaalf uur, en die totale duur van die effek is ongeveer 'n dag,
  • Rosinsulin C“Gemiddelde” insulienwat geheel en al bestaan ​​uit insulien-isofaan verkry deur genetiese ingenieurswese. In teenstelling met Rosinsulin M-mengsel, ontwikkel die effek van hierdie middel binne 'n uur en 'n half en bereik dit 'n maksimum en duur dit - solank die vorige middel,

Soortgelyke medisyne is nodig vir mense wie se insulienwerking onvoldoende is.

Dit lei tot 'n toename in die konsentrasie van glukose in die bloed, 'n skending van die opname daarvan deur weefsels, wat uiters gevaarlik is en die gesondheid van die liggaam vinnig kan ondermyn.

Pasiënte met diabetes, wat die ingewikkelde meganismes van glukosemetabolisme verstaan, leer om hul toestand behoorlik te beoordeel (neem gereeld metings met 'n glukometer) en gebruik 'lang', 'medium' of 'kort' insuliene om dit reg te stel.

Hierdie medisyne word gebruik vir:

  • Insulienafhanklike diabetes mellitus (tipe I),
  • Nie-insulienafhanklike diabetes mellitus (tipe II), as die liggaam ongevoelig is vir tabletvorme van hipoglisemiese middels,
  • Diabetiese ketoasidose en koma,
  • Diabetes veroorsaak deur swangerskap,
  • Suikerbeheersing by pasiënte wat chirurgiese ingryping benodig, beseer is, wat aan die akute fase van 'n aansteeklike siekte ly - in gevalle waar die gebruik van ander hipoglisemiese middels onmoontlik is,

Rosinsulin vrystellingsvorms - oplossings en suspensies vir inspuiting. Sulke middels word onderhuids toegedien (in seldsame gevalle, intraveneus of binnespiers).

Die tempo van assimilasie van hierdie middel hang ook af van die inspuitplek - ervare pasiënte weet waar dit beter is om in verskillende situasies insulien te spuit.

Dit is belangrik om die inspuitplek voortdurend te verander om patologiese effekte op weefsel (lipodystrofie, ens.) Te vermy.

Die tyd van toediening van verskillende medisyne is anders en hou verband met voedselinname. Byvoorbeeld, die 'kort' Rosinsulin P word vyftien tot twintig minute voor 'n maaltyd toegedien.

En die 'gemiddelde' Rosinsulin C, wat een keer per dag gebruik word, word gewoonlik 'n halfuur voor ontbyt toegedien.

Elke pasiënt ontwikkel sy eie skema vir die gebruik van verskillende insuliene, gebaseer op die glukometer-gegewens oor die konsentrasie van glukose in die bloed, die kenmerke van sy siekte en lewenstyl.

Die middel is teenaangedui in:

  • Onverdraagsaamheid teenoor enige komponent
  • hipoglukemie,

Swanger en lakterende moeders kan en indien nodig insulienpreparate gebruik. Dit is veilig vir die fetus en pasgebore kind. Maar die pasiënt moet voortdurend suikervlakke monitor, aangesien glukosemetabolisme baie wissel tydens swangerskap en na bevalling.

Newe-effekte en oordosis

Onverdraagsaamheid teenoor sekere soorte insulien kan lei tot allergiese reaksies - van urtikaria, koors, kortasem, tot angio-edeem.

Die ontwikkeling van hipoglukemie is ook moontlik, waarvan die eerste tekens bleekheid, bewing, angs, hartkloppings, ensovoorts is (lees meer in 'n spesiale artikel oor hierdie toestand). Om hierdie toestand te vererger, kan 'n toename in die aantal anti-insulien teenliggaampies in die bloed vererger.

Aan die begin kan die behandeling gepaard gaan met edeem en gesiggestremdheid. Op die inspuitplek is rooiheid, swelling, jeuk en vernietiging van vetweefsel moontlik (met gereelde inspuitings in dieselfde omgewing).

'N Oordosis Rosinsulin lei tot hipoglukemie en benodig noodmaatreëls - van suiker deur die pasiënt self, tot die bekendstelling van glukose- en glukagonoplossings (met bewussynsverlies).

Analoë is goedkoper as Rosinsulin

Aangesien Rosinsulin tans nie te koop is nie en slegs vir gratis voorskrifte uitgereik word, moet u in die apteek die analoë daarvan kies, en verkieslik is dit goedkoper. Byvoorbeeld, 'kort insulien' is:

Hiervan is die ekonomiesste Actrapid.

Analoog van die 'medium' insulien Rosinsulin S en M mengsel is:

  • Biosulin N,
  • Humulin NPH,
  • Protafan NM,
  • Insuran NPH,
  • En ander

Biosulin is die goedkoopste plek hier.

Resensies oor Rosinsulin

Hierdie middel is van huishoudelike produksie - daarom word dit aktief in die diabetesversorgingstelsel ingevoer. Dit is ook hierdie medisyne wat nou gereeld in 'n nie-alternatiewe vorm voorgeskryf word vir gratis voorskrifte in klinieke. Dit veroorsaak natuurlik baie kommer vir pasiënte, en hul oorsigte van Rosinsulin toon dit duidelik:

- My dokter het my lanklaas begin vertel van Rosinsulin en hom geprys. Maar ek het weerstand gebied. Tot dusver het hulle my eendag direk laat weet dat slegs hierdie middel voorgeskryf sal word. En alle buitelandse kan op eie koste gekoop word. Hulle het my geen keuse gelaat nie. Dank die Here, ek het normaal oorgekom. Maar nou is daar geen vrede nie - ek wag gedurig op probleme.

- Ses maande reeds by Rosinsulin (met geweld vertaal). Suiker begin spring. By die aanpassing van die dosis, maar soms volg net paniek.

Sommige pasiënte het hulle by hierdie insulien aangepas en prys dit selfs:

- Ek het besef dat die meeste van die probleme afkomstig is van angs en wantroue. Ek spuit al byna 'n jaar Rosinsulin in en ek sien dat hy baie goed werk.

- Ek het dadelik Rosinsulin in die hospitaal begin inspuit. Suiker hou soos dit moet. Moenie paniekerig raak nie.

Die belangrikste rede vir die ontevredenheid van diabete is dat die gebruik van een of ander insulien die sleutel tot 'n normale bestaan ​​is. Pasiënte kies al jare dwelms, pas die behandeling aan, pas hul lewenstyl aan ... In hierdie situasie is dit seker 'n ramp om (en dikwels volgens bestelling) oor te skakel na enige ander medisyne. Selfs al is hierdie instrument redelik effektief.

Die tweede rede is 'n gebrek aan vertroue in huishoudelike insuliene. Die medisyne wat vroeër in ons land geproduseer is, was van swak gehalte en kon nie meeding nie, en selfs meer, vervang ingevoerde medisyne.

Dit is natuurlik ideaal dat elke pasiënt 'sy' insulien ontvang - die middel wat die beste by hom pas. Maar helaas, in die huidige situasie is dit onmoontlik.

Optimisme en gesonde verstand moet egter altyd gehandhaaf word. Die meeste pasiënte het hul medisyne meer as een keer verander - persoonlike beheer van suiker en tydige mediese advies is hier belangrik.

En dit is waarskynlik dat Rosinsulin die doeltreffendheid daarvan sal bewys.

Algehele gradering: 1.2 uit 5

Vertaling van ingevoerde insulien na huishoudelike analoë

In die geval van hormone, liewe Natalya, praat hulle slegs van vervangings met hormone van dieselfde terapeutiese effektiwiteit; daar is 'n term vir hulle - biosimilars. Soortgelyk aan NOVORAPID - volgens die profiel van aksie m. Humalog. In Rusland word nie een of die ander geproduseer nie.

Daarbenewens is daar verskille in die vorm van 'n stof, in die vorm van 'n preserveermiddel. As u tevrede was met NOVORAPID, moet u nie instem om 'n plaasvervanger te vervang deur nie goed te soek nie. En as dit nie Humalog is nie - stem nie saam nie, sien die onderhoud van A. Suvorov.

op hierdie webwerf of lees:

«AIF": - Alexander Yuryevich, in 2013 verstryk die geldigheidsperiode van patente vir insulienanaloë (die modernste en effektiefste medisyne wat vir diabetes gebruik word). Na verwagting sal goedkoop Indiese en Chinese dwelmmiddels die mark oorstroom. Waarna sal dit lei?

A.M .: - Vir farmaseutiese ondernemings is die vervaardiging van insulien en die analoë daarvan (waarvoor oral deur versekeringsmaatskappye betaal word) 'n opskudding. Daarom verkies ondernemings om die mark nie op 'n beskaafde manier te betree nie, en doen onafhanklike studies wat die gehalte van die middel bewys, maar "administratiewe", Bied 'n laer prys aan. Die beslissende rol in die keuse van 'n middel is nie die kwaliteit van ons gesondheid nie, maar die prys daarvan. Gevolglik kan pasiënte oorgedra word na nuwe, minder effektiewe medisyne.

«AIF": - Maar miskien is die besparing geregverdig?

A.M .: Mense met diabetes neem medikasie lewenslank. Hul toestand hang direk van die kwaliteit van die middel af, wat nie net bepaal word deur die chemiese formule te nakom nie, maar selfs deur die metaal van die reservoir waarin die bakterieë wat insulien produseer, geleë is.

Om die doeltreffendheid van 'n nuwe geneesmiddel te bewys, moet die vervaardiger oor die hele wêreld alle stadiums van kliniese toetse heruitvoer. In Rusland is 'n drie maande lange toets van die dwelmmiddel vir pasiënte met diabetes voldoende, waarna registrasie plaasvind. As die pasiënt gedurende hierdie tyd nie slegter voel nie, word die middel geskik geag. Verdere gehalte word nie opgespoor nie.

«AIF": - Kan 'n dokter nie 'n goedkoop Indiese medisyne voorskryf nie, maar 'n duur Europese middel?

A.M .: - Teoreties kan hy, maar hiervoor is 'n ernstige regverdiging nodig. En wie sal hierdie bewyse versamel?

Ingevoerde insulien of huishoudelik? Dit is 'n kwessie van toeganklikheid.

Oekraïense voorbereidings is nie erger nie, maar goedkoper.

As hulle van diabetes praat, noem dokters dit dikwels die nie-aansteeklike epidemie van die 21ste eeu.

Hierdie ernstige endokriene siekte is in die derde plek ter wêreld in die getal mense wat daaraan ly - na kardiovaskulêre en onkologiese siektes.

Elke 15 jaar verdubbel die aantal pasiënte met diabetes op die planeet. Volgens die Harvard-universiteit is daar vandag ongeveer 350 miljoen, wat bykans 6% van die totale bevolking van die aarde is.

AFHANKLIKE EN ONAFHANKLIKE

Diabetes mellitus word verdeel in insulienafhanklike en nie-insulienafhanklike soorte.

In die eerste geval het die pasiënt gereelde inspuitings van insulien nodig om bloedsuikervlakke binne normale perke te handhaaf, in die tweede geval kan die probleem van die verhoging van suiker met 'n lae-koolhidraatdieet opgelos word, omdat die nie-insulienafhanklike vorm meestal by ouer mense ontwikkel as gevolg van oorgewig. In insulienafhanklike vorme is insulien die enigste moontlike middel wat die 'opvallende' pankreas-eilandjies vervang. Pogings om inspuitings te vermy, insulien te vervang deur voedingsaanvullings of slegs 'n lae-koolhidraatdieet, kan lei tot hiperglikemiese koma en soms die dood. Dit moet onthou word deur pasiënte en hul familielede wat dink dat u die siekte kan ontken deur dit te ignoreer.

Waarvan die dwelmmiddels gemaak word

Insulienpreparate word deesdae vervaardig uit natuurlike grondstowwe (veral uit die pankreas van 'n vark) en semi-sinteties en sinteties (geneties vervaardig). Geneties gemanipuleerde menslike insuliene is in chemiese samestelling soortgelyk aan natuurlike menslike insulien.

Boonop is insulien baie kort, kort, medium en langdurige (verlengde) werking. Tans verkies dokters om insuliene met 'n kort en medium duur voor te skryf deur dit te kombineer.

Die pasiënt moet egter die bloedsuikervlak met behulp van 'n glukometer reguleer en leer hoe om die optimale dosis insulien vir homself op 1 XE te bereken ('n broodeenheid is 'n konvensionele eenheid wat gebruik word om die hoeveelheid koolhidrate in voedsel te bereken), omdat daar geen universele, eenmalige berekende dosis is nie, by elke pasiënt kan dit wissel.

Daar moet ook onthou word dat die insulienafhanklike pasiënte 'n duidelike maaltydskema moet hê wat gekoppel is aan die inspuitingskedule.

Per slot van rekening kan 'n inspuiting wat nie betyds gedoen word nie, lei tot hiperglykemie ('n toename in bloedsuiker), en nie 'n maaltyd wat betyds geneem word nie, inteendeel, dit kan lei tot hipoglukemie ('n afname in suiker).

Beide hiper- en hipoglukemie is belaai met 'n koma, waarvandaan die pasiënt slegs in 'n hospitaal geneem kan word.

ONS INSULIENE WORD SLEGS TEEN DIE PRYS AANVOER

Sedert 1999 is die diabetes mellitus-program in die Oekraïne werksaam, danksy pasiënte met 'n insulienafhanklike vorm 100% medikasie.Maar daar kan nie gesê word dat die program al die probleme van diabete heeltemal oplos nie.

Voor die bekendstelling van Oekraïense farmaseutiese maatskappye wat insulienpreparate vervaardig (en daar is vandag twee daarvan, Indar en Farmak), was daar van tyd tot tyd probleme met die aankoop van ingevoerde medisyne. En soos jy weet, hou diabetes nie daarvan om te wag nie en kan ook nie.

Daarom is pasiënte gedwing om ingevoerde medisyne op die swartmark te koop, waarvan die prys ver van die begroting af is. Nadat die Oekraïne sy eie insulienpreparate ingestel het, het die situasie minder gespanne geword.

Natuurlik het nie alle Oekraïners onmiddellik oorgeskakel na medisyne wat deur plaaslike vervaardigers vervaardig is nie. Die rol van beide die sielkundige faktor is hier gespeel - die invoerfaktor deur die hele gebied van die post-Sowjet-ruimte is nog altyd meer vertrou, en die faktor vir dwelmverandering.

Soos u weet, is die gereelde verandering van insulien 'n groot spanning vir die liggaam. En die oordrag van die een dwelm na die ander moet soms in 'n hospitaal plaasvind. Daarom probeer pasiënte om die medisyne van een onderneming te gebruik.

Diegene wat Oekraïensinsulien begin gebruik het, kla egter ook nie - ons insulien is feitlik nie anders as ingevoerde analoë nie. Koste net minder.

Dokters meen egter dat pasiënte met suikersiekte dikwels kommer oor insulienvoorrade en pryse het. 'N Klein tekort of styging in die prys veroorsaak altyd onrus.

'Die oorgang van een medisyne na 'n ander is natuurlik moontlik, maar dit is baie moeilik, aangesien dit onder stilstaande toestande gedoen moet word,' sê Yuriy Karachentsev, direkteur van die Instituut vir Endokriene Patologieprobleme van die Akademie vir Mediese Wetenskappe van Oekraïne.

Dit is nie moeilik om te bereken dat daar in die Oekraïne nie soveel beddens en sale is om soveel mense gelyktydig te help nie.

Maar watter medisyne om te verkies, is dit, soos menings van baie mense getuig, regtig 'n kwessie van prys en prestige. Al die medisyne wat in die Oekraïne verkoop word, is gewoonlik effektief.

RAIDER SE GESONDHEIDSKAPITUUR VAN UKRAÏNE

Insulien wat deur die Indar-fabriek in Kiëf vervaardig word, kan egter binnekort verdwyn óf die prys styg tot op die vlak van invoer.

Die ander dag het die hoof van die raad van Indar CJSC, Alexei Lazarev, die president van die Oekraïne toegespreek met 'n ope brief waarin hy sê dat die onderneming die onderneming oorval het en dat die staat beheer verloor het oor 'n strategiese voorwerp wat nie onder die wet onder privatisering onderworpe is nie.

In sy appèl het Lazarev opgemerk dat "70,7% van die aandele van die onderneming van die staat gesteel is." Volgens hom het dit in 2008 gebeur, en die drie-jaar regsgedinge het nie die verloop van gebeure verander nie. Aandele deur komplekse skemas is deur verskillende buitelandse ondernemings besit.

70,7% van die aandele van die onderneming word deur die staat besit, wat dit besit het deur SJSC "Ukrmedprom", 'n struktuur van die Ministerie van Gesondheid.

Volgens die amptelike syfers is hul huidige eienaar egter die aflandige maatskappy Stroke Holdings Limited, wat in Belize geregistreer is.

21% van Indara word besit deur die Poolse Bioton, wat hierdie pakket besit deur die Ciprusse buitelandse Mindar Holdings Limited. Nog 8% van die aandele word ook indirek deur die Pole besit, wat hulle in 2006 gekoop het.

Lazarev is seker dat die Raiders se doel is om produksie te sluit in belang van invoerders en wêreldinsulienprodusente.

Hy meen dat die huidige eienaars nie in die produksie van insulien belangstel nie, maar dat hulle die aanleg wil verkoop.

Boonop is die nuwe eienaars, wat hul direkteur in plaas van Lazarev aangestel het, buitelandse maatskappye, dit wil sê dit is nie heeltemal duidelik wie hulle is en wie hulle verteenwoordig nie.

"INDAR" is die enigste onderneming in die Oekraïne en die vierde ter wêreld wat die volledige siklus van insulienproduksie uitvoer - van stof tot voltooide doseervorm.

Vladislav Tsarev, 'n advokaat en konsultant by Yurexpert Law Firm, meen dat mense en maatskappye in die regspraktyk hul eienaarskap van eiendom in hoofsaaklik twee gevalle verberg.

'Die eerste is die algemeenste wanneer die eienaar 'n hooggeplaaste amptenaar of 'n hegte familielid is,' verduidelik die advokaat. - En die tweede, as iemand verbonde is aan die kriminele wêreld. In albei gevalle kan die publikasie van die name van regte eienaars lei tot strafregtelike aanspreeklikheid en die hersiening van alle ooreenkomste wat nie ten gunste van die nuwe eienaar is nie.

Dit is dus moontlik dat die insulienafhanklike Oekraïners binnekort dwelmmiddels sal moet verander en aansienlik moet vurk. Die president het egter nog nie ingegryp nie.

GESKIEDENIS VAN SIEKTES

Kiev Gennady Bogolyubchenko is 26 jaar oud, hy is 9 jaar gelede met diabetes gediagnoseer. Hy probeer slegs ingevoerde insulien gebruik: 'Ek spuit die Franse Insuman Rapid in kombinasie met die Duitse Lantus in. Die middels is effektief, so ek voel redelik goed.

Ek gaan nie na huishoudelike middels oorskakel nie, my ongelukkige kollegas het vir my baie verskriklike dinge gesê. Alhoewel daar altyd probleme met die ontslag van ingevoerde medisyne is. Daarom moet u uself koop, dit is natuurlik nie goedkoop nie.

My endokrinoloog oorreed my heeltyd om oor te skakel na ons "Humodar", en sê dat al die praatjies dat hy sleg is, die politiek is. Boonop is daar 'n spuitpen, dit is baie gerieflik, maar ek is bang vir komplikasies. '

Die pensioenaris Anna Grigoryevna Samsonova, 60 jaar oud, het al 30 jaar diabetes, gebruik huishoudelike insulien: 'Ek is baie tevrede met my medisyne, ek gebruik Humodar al 10 jaar.

U verstaan ​​dat dit eenvoudig onrealisties is om ingevoerde medisyne op my pensioen te koop, en waarom? Die dokter skryf 'Humodar' sonder probleme voor, daar is geen onderbrekings by hom nie. Ek het al hierdie tyd geen komplikasies gehad nie, suiker is normaal.

Wel, natuurlik volg ek 'n dieet. Ongelukkig is daar geen manier met ons siekte daarsonder nie. ”

Student Lilia Gmara woon in Zhitomir, 19 jaar oud, is ses maande gelede gediagnoseer en gebruik huishoudelike insulien: 'Toe hulle my vertel dat ek diabetes het, was ek baie bekommerd, ek het net 'n skok gehad. Huil, het gedink dat ek nooit sal instem om insulien te spuit nie.

Maar toe besef ek dat daar geen alternatief is nie, hoewel my ouers my probeer om sielkundig voort te sit. Dit lyk asof niemand hierin glo nie, maar hulle het in elk geval gehoop. Die dokter het ons baie hieroor gekla. Ek het eers onlangs my diagnose kon regkry.

Ek verstaan ​​dat dit nie kanker is nie en dat u daarmee kan saamleef. Maar dit is baie moeilik om heeltyd daaroor na te dink, onthou dat u betyds 'n inspuiting moet kry en betyds moet eet. Ek is 'n student, volgens die regime is dit oor die algemeen 'n probleem. Die dokter het my 'n Humodar voorgeskryf, ek is tevrede daarmee. Ek voel goed.

Ek gaan nie ingevoerde koop nie, dit is te duur, en dit is nutteloos. Ons s’n is nie erger nie. ”

Moderne farmaseutiese produksie. Russiese insulien

Insulienafhanklike diabetes is 'n siekte wat lewenslange terapie benodig. In die letterlike sin van die woord hang die pasiënt se lewe af van die teenwoordigheid of afwesigheid van insulien. Diabetes word amptelik erken as 'n nie-aansteeklike epidemie en is volgens die WGO derde in terme van die voorkoms ná kardiovaskulêre en onkologiese siektes.

Daar is 200 miljoen mense met diabetes in die wêreld, wat reeds 6% van die wêreld se volwasse bevolking uitmaak. Meer as 2,7 miljoen daarvan woon in ons land. Op baie maniere hang hul lewe af van wat binne hierdie mure geproduseer word.
Die Medsintez-aanleg word sedert 2003 in Sverdlovsk Novouralsk bedryf.

Vandag bevredig dit 70% van die behoeftes van die hele Russiese insulienmark. Dus het ek met plesier en belangstelling die geleentheid benut om 'n kort toer deur hierdie onderneming te neem, en die eerste ding wat my verbaas het, was die gebou - “geneste poppe”. Binne die produksie-werkswinkel "nie-styryl" is daar nog een - "skoon".

Natuurlik, in die gewone gange oral spieël vloere en netheid. Maar die belangrikste aksie vind daar plaas, agter glasvensters. Zavod Medsintez LLC, gestig in 2003, is deel van die NP Uralsky farmaseutiese groep. Die groep verenig vandag 29 firmas van verskillende profiele met 'n totale aantal mense van meer as 1000 mense.

Daar is tans meer as 300 mense in die fabriek, en gaste word beveel om die ingang binne te gaan, alhoewel ons in oorpak was. Ek moes deur die vensters staar, binne vroulike handearbeid. Iets word uitgelê en verpak. En alhoewel u besef dat alles binne-in veilig is en medisyne vervaardig word, is dit op die een of ander manier ongemaklik.

So, wat doen hierdie pragtige oë op die baan, of in 'n neutedop, of liewer op een foto, dan hier:

PRODUKSIESKEMA VAN INSULIEN

En nou tot die punt. In 2008 by die Medsintez-aanleg met die deelname van die goewerneur van die Sverdlovsk-streek E.E. Rossel het die eerste in Rusland se industriële produksie van voltooide doseervorme van geneties gemanipuleerde menslike insulien geopen volgens die vereistes van GMP EC (TUV NORD-sertifikaat nr. 04100 050254/01).

Die produksieperseel se kapasiteit is tot 10 miljard IE per jaar, wat tot 70% van die Russiese insulienmark se behoeftes kan bevredig.

Die produksie is in 'n nuwe gebou met 'n oppervlakte van meer as 4000 m² geleë. Dit bevat 'n kompleks van skoonkamers met 'n oppervlakte van 386 m², wat kamers met netheidsklasse A, B, C en D insluit.

Tegnologiese toerusting van toonaangewende wêreldvervaardigers is by die produksie gemonteer: BOSCH (Duitsland), SUDMO (Duitsland), GF (Italië), EISAI (Japan).

Die stof wat nodig is vir die vervaardiging van die middel is egter voorheen in Frankryk aangekoop. Om die stof self vry te stel, was dit nodig om hul eie bakterieë te ontwikkel.

Dit het die Ural-wetenskaplikes vier jaar geneem om dit te doen - hulle het hul spanning in Mei 2012 gepatenteer. Die saak is nou om produksie te implementeer.

In die tussentyd het ons gewys dat die heiligdom van die heiliges is - dit is waar die produksieketting begin: Die Ural-gevolmagtigde Igor Kholmansky en begeleidende mense luister na 'n kort beskrywing van die werkproses. Aan die ander kant van die glas is bioreaktors. Alles is outomaties en mense is net aan hierdie kant.

'Live' werknemers kan slegs verder in die prosesketting gesien word. Watervoorbereidingswerkswinkel. Die voorbereidings self skuif uitsluitlik op vervoerbande na die werkswinkel. Hier samel die meisies die pakkies in en plaas dit op die vervoerband. Die vervoerband nader die grens van die "steriele" sone en gooi die pakkies in 'n spesiale skinkbord.

'N Kragtige lugstroom word saam met die pakkies uit die skinkbord geslaan. Bakterieë en ander dinge "teen die wol" kan nie deurgaan nie. Dan sal hy 'n paar meter oor die 'nie-steriele' sone moet hardloop tot die volgende "sterilisator". Daar word hulle op palette uitgelê en na die stewige skoonmaker gestuur.

Karre ry outomaties op relings, en nou pak die laaste afdeling in vervoerhouers. Insulien is gereed om na die verbruiker te gaan. Die mense is ook nie baie nie, selfs 'n karige motor op servo's ry die bokse.

'N Nuwe gebou word in Novouralsk gebou, wat die behoefte aan insulienstowwe vir die hele land volledig sal dek.

Boonop sal 'n deel van die produkte in die buiteland gelewer word - ooreenkomste is reeds onderteken.

Die nuwe gebou sal oor 'n paar maande in werking tree. Die eerste groep heeltemal Russiese insulien by Medsintez sal na verwagting in die eerste helfte van 2013 ontvang word.

Die koste van die nuwe bouprojek is 2,6 miljard roebels. Die oppervlakte van die werkswinkel is 15 duisend vierkante meter. m, waarvan 2000 duisende laboratoriums. Die meeste toerusting word in Duitsland gekoop. Die kapasiteit van die aanleg moet 400 kg stof per jaar wees. Volgens kenners is dit 75 kg meer as die behoefte van die Russiese Federasie.

Ongeveer 2 miljoen Russe benodig tans daaglikse insulieninname. Die verpakking van 'n vreemde middel kos ongeveer 600 roebels, 'n binnelandse kos ongeveer 450-500 roebels. Na die implementering van die projek moet die koste tot 300 roebels daal. Terselfdertyd kan die Russiese begroting ongeveer 4 miljard roebels bespaar.

Kyk na die video: The Rich in America: Power, Control, Wealth and the Elite Upper Class in the United States (Mei 2024).

Laat Jou Kommentaar